2007年8月10日星期五

8號風球

2007年8月10日 8號風球的日子
在一個沒有公眾假期的月份,增添了一個偷閒的下午,
8號風球將要懸掛時,趕緊回家的人是否真的須要第一時間回家???
慶幸尋日個風未有做成甚麼傷亡,
但卻令到我哋交通大亂,
路程遠的同事早一點走,路程近的同事都要早一點走,
當各同事陸續離開後,我及MO MO、SA SA、葵葵殿後,
當時 A同事枱面電話又再響起(因為先前有分店嘅同打過嚟問野),
我順手接聽,對話如下
對方一開口說:(重未走)
我以為係分店D同事再打上嚟,便回答:(未呀)
對方語氣有點不悅說:(點解重唔走,知唔知而家8號風球)
我聽出應該係同事D屋企人打嚟於是便答:(我知到,你要搵嘅人已經走咗喇。)
聽到對方停一停,然後"哦咗一聲",再冇出聲就收線。
我覺得對方聽到(未走)兩個字時嘅反應,係出於責怪多過關心同事安全囉。

1 則留言:

MO 說...

也不一定的...
總好過我啦...掛8號之後都無人打唻搵下我..
:(