2008年4月8日星期二

NEW YORK CHEESE CAKE

2008年4月8日 星期二 晴天
今日上晝冇返工,因為琴晚食咗D傷風葯瞓覺,攪到今朝起身時天旋地轉,唯有打電話叫小儀幫我開檔啦,下午先返工,差不多到公司樓下時(過緊馬路架),老闆娘響架的士申個頭出嚟同我講:『病重返工做乜呀,冇乜嘢做就唔駛返啦』,我話好咗好多喇所以咁返嚟囉,反正響屋企都冇嘢做架啦,跟住佢重笑笑口話MC加咗全公司人工每人加一仟,做返D文件比我簽啦,就喺咁值得我病都要返工喇,加人工,加人工,哈哈哈。
家我又整緊 NEW YORK CHEESE CAKE,個CAKE一路焗D香味一路喺咁飄出嚟,嘩非常引人,吓唔知點解覺得焗嘅時間越來越長,我焗咗75分鐘呀,不過真喺好香。

CO CO 已經吼住啦。
唔好郁我個NEW YORK CHEESE CAKE呀!!!

沒有留言: